piątek, 28 lipca 2017

STYLIZACJA & CO U MNIE

Dzisiaj zapraszam was na stylizacje o lekko "mrocznym charakterze" i troszkę powiem wam co u mnie słychać.


Wpadłam tutaj na chwilę żaby nie zostawiać was nieco dłuższy czas bez postów. Wiem jak to jest kiedy się czeka. Dzisiaj nie mam żadnego konkretnego pomysły na post. Dzisiejszy dzień nie różni się w sumie niczym od innych. Jest bardzo brzydka pogoda. W sumie w te wakacje pogoda nam w ogóle nie dopisuje. Jakieś dwadzieścia minut temu padał grad z deszczem, następnie ustał. Po piętnastu minutach było słychać grzmoty, a teraz gdy spojrzę przez okno wiedzę ogromna ulewę która nie ma zamiaru przestać. Na dzisiejszy dzień nie miałam planów więc pogoda taka jaka jest nie zrujnuje mi dzisiejszego dnia, o tyle dobrze... Stylizacje którą widzicie na zdjęciu została stworzona przez klik i klik 
Jest ona dość powiedziałaby trochę "drapieżna" lub jak już wspomniałam "mroczna." Zdjęcia też zostały zrobione w taki właśnie otoczeniu. Mocno potargane spodnie w tym i w zeszłym sezonie są bardzo modne. Zielona bluzka dla kontrastu oraz czarna skórzana zawsze modna kurtka. Ma ona w sobie taką nutkę rocka no i mroku! No bo w końcu o to chodziło w tym całym look'u. Dla ozdoby założyłam na rękę zegarek o kolorze różowego złota. 
Kolejną notke zobaczycie ósmego sierpnia około godziny 19.00, bo wyjeżdżam, ale wszystkiego dowiecie się czytając ją. Zapraszam na zdjęcia!



















Zapraszam na mojego instagrama klik, #new oznacza nową notkę!

In bottom of blog you translate to your own language and followe me on my blog!↓
Thank you!

28 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja, ta zielona koszulka dodaje unikalnego charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog!podoba mi sie, będętu zaglądać częściej :)
    https://littleworldema.blogspot.com/zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło świetnie pasuje do tej - jak to określiłaś - "mrocznej" stylizacji. Przedostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dlatego tez wybrałam właśnie to miejsce 😚

      Usuń
  4. Fajnie dopasowałaś scenerię do charakteru zdjęć :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie wyglądasz:D Śliczne zdjęcia :) A co do stylizacji to idealna, wszystko świetnie do siebie pasuje :D A spodnie są mega <3
    Ahh te Twoje ładniutkie włoski :*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy <3 Fajna stylizacja! Obserwuję i pozdrawiam :*
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny look!
    http://flarri.blogspot.com/2017/07/bridge.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz ładne włosy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładne włosy!!!

    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem tu pierwszy raz ale chyba zostanę na dłuużej:)
    Śliczne zdjęcia no i ciekawy post
    Zapraszam do nas: protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super spodnie :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę włosów Kochana ! + świetna stylizacja
    Zapraszam do siebie ;*
    angelikanowakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 39 yr old Software Engineer I Ira Ashburne, hailing from Igloolik enjoys watching movies like Doppelganger and Tai chi. Took a trip to Monastery and Site of the Escurial and drives a Prizm. zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz- są one dla mnie ważne
Zawszę mogę odwdzięczyć się obserwacją!
Obserwację mnie motywują
Zawsze staram się zaglądnąć na bloga osoby komentującej i zostawić coś po sobie!
weryfikacja obrazkowa włączona