środa, 19 lipca 2017

DOCENIAJ

Jeszcze mamy dużo czasu 
(post skierowany do czytelników- głównie nastolatków)

 



Należy doceniać najmniejsze piękno, najmniejsze rzeczy. Na pewno słyszeliśmy już o tym ze sto razy, no ile można?! Ale czy zdawaliście sobie kiedykolwiek sprawę ile w tym prawdy? Ja bardzo doceniam to, że mam teraz wakacje i ciesze się teraz, nawet w tym momencie, kiedy to piszę. Czuję radość w sobie. Ogromnie staram się wykorzystać każdy dzień jak tylko się da. Myślę, że dzień będzie dość nudny i zwyczajny, a tu dostaję propozycję czy może nie wyjść z domu i się spotkać. Sama też proponuje wyjścia znajomym, przyjaciołom. Lecz nie chodzi tylko o aktualny wolny czas. Chodzi również o ludzi. Doceniaj to, że masz bliskie osoby. Tak naprawdę NIGDY nie wiemy kiedy widzimy ich po raz ostatni, słyszymy...
Ale do powiedzenia "doceniaj to co masz" wchodzi jeszcze jedna rzecz. Na pewno jest ich więcej, ale dla mnie te są najważniejsze. Zdrowie. Człowiek nie musi mieć dużo pieniędzy, ale jak nie ma zdrowia, nie ma radości. Dużo problemów, smutku. I dopiero wtedy można powiedzieć, że ktoś ma naprawdę problem. Problemem nie jest to, że rodzice cię nie puszczą na jakąś imprezę lub co innego. W tedy jest powód do zmartwień, kiedy pojawia się choroba. Dlatego zawszę cieszę się i dziękuję Bogu za dwie nogi, ręce, za każdy dzień i za to, że jestem szczęśliwa. Jeszcze mamy dużo czasu. Mi również troszkę zajęło zrozumienie tego.

Wam też życzę dużo szczęścia, radości i miłości wokół. Mam nadzieję, że zrozumieliście przekaz jak wam dałam i wy również zaczniecie doceniać to co macie. Zapraszam na zdjęcia!











Zapraszam na mój instagram klik #new oznacza nową notkę
In bottom of blog you translate to your own language and followe me on my blog!↓
Thank you!

25 komentarzy:

  1. Jaką Ty masz wspaniałą urodę. Prawdziwa modelka <3
    Włosy śliczne <3
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem! <3
    Warto doceniać to co mamy.
    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś :*

    https://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku chce powiedzieć, że masz Pięknego Bloga! Będę zaglądać na niego często! Kolejna sprawa masz piękną urodę, no przepięknie wychodzisz na zdjęciach! A wracając do wpisu zgadzam, się w 100% powinniśmy doceniać małe, najmniejsze rzeczy :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, naprawdę, te słowa wiele dla mnie znaczą!

      Usuń
  5. bardzo mądrze piszesz, też Cie obserwuje i oby tak dalej!
    nowy ciekawy wpis u mnie na blogu:

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie wyglądasz a do tego piszesz mądre i przemyślane posty :)
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tu pierwszy raz,ale na pewno będę wpadać częściej, obserwuję! Śliczne włosy masz! Zgadzam się z tobą w 100%, doceniajmy wszystko, kiedyś tego nie będzie.
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za twój komentarz! Cieszę się bardzo!
      Już zaglądam na twojego bloga ;D

      Usuń
  8. Świetnie napisane, bardzo miło się czytało :*
    No właśnie za mało doceniamy to co mamy;/
    Może trzeba w końcu zacząć, zamiast ciągle wymagać czegoś nowego :) Trzeba się cieszyć z tego co mamy :*
    Ślicznie wyglądasz:D
    Bardzo ładna figurka jak i włoski <3

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komentarz! Cieszę się, że moje notki tak miło się czyta
      Już zaglądam na twojego!

      Usuń
  9. Zgadzam się. :) Powinniśmy doceniać nawet te najdrobniejsze rzeczy. Ale jesteś zgrabna!
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba nie musze za kazdym razem pisac, jaka jestes piekna i niepowtarzalna? <3

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic innego nie umiem powiedzieć jak dziękuję! <3 :*

      Usuń
  11. Ahhhh, wszystko mega, twój cały blog, wpisy na nim i zdjęcia. Gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baardo! Ciesz się, że Ci się podoba! Zdjęcia to zasługa mojego bardzo dobrego fotografa 😉

      Usuń
  12. Jakie cudowne włosy!
    Niesamowity przekaz tekstu, powinniśmy być wdzięczni za to co mamy, bo jeśli uświadomi sobie człowiek ile otacza go dobrych rzeczy to od razu jakoś tak lepiej i radośnie na sercu:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Masz racje, piękne słowa!. Dziękuję Ci baardzo za komentarz. Ja też pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz- są one dla mnie ważne
Zawszę mogę odwdzięczyć się obserwacją!
Obserwację mnie motywują
Zawsze staram się zaglądnąć na bloga osoby komentującej i zostawić coś po sobie!
weryfikacja obrazkowa włączona