piątek, 14 lipca 2017

HELLO HOLIDAY!

Jak już wszyscy bardzo dobrze wiemy skończył się rok szkolny i zaczął się jak dla mnie, najlepszy czas w ciągu roku!

  
Lato jest zdecydowanie moją ulubioną porą roku. Bez nauki i dużej presji jaką przez ten cały czas dawała mi szkoła. Nie mam już tylu obowiązków. Przez te 10 miesięcy pójście spać po godzinie 22 było dla mnie czymś strasznym nie wspomnę już nawet o 0.00. Wiedziałam, że będę strasznie nie wyspana, a rano będę wyglądała jak małe chodzące zombie. Teraz też nie lubię "zarywać nocek" i chodzić spać dość późno, ale przynajmniej wiem, że rano nie obudzi mnie "ukochany" budzik. Dużo swobody i luzu. Zasłużony odpoczynek przez cały roku nauki i walki o oceny- wynagrodzony dobrą średnią na koniec.


 Na początku sierpnia jadę na kolonie nad morze na Hel. Patrząc na to gdzie ja mieszkam  w porównaniu do tego miejsca do którego się wybieram jest po prostu drugi koniec Polski.
Te wakacje już zaczęły się świetnie. Jestem ciekawa co będzie dalej!








 Stylizacja: ig. @nataaliiiaa
Jeśli na moim instagramie klik pojawi się #new to oznacza, że na blogu pojawił się nowy wpis!

In bottom of blog you translate to your own language and followe me on my blog!↓
Thank you!

4 komentarze:

  1. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #1
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg, thank you so so much. Your words is really nice and important for me and yes, i'm following you now!

      Usuń
  2. świetna stylizacja, twoje włosy są takie piękne <3
    pozdrawiam:

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz- są one dla mnie ważne
Zawszę mogę odwdzięczyć się obserwacją!
Obserwację mnie motywują
Zawsze staram się zaglądnąć na bloga osoby komentującej i zostawić coś po sobie!
weryfikacja obrazkowa włączona