środa, 12 lipca 2017

WITAJCIE


Hej, mam na imię Ola. Zaczynam po raz drugi moja przygodę z blogowaniem. Wcześniej pisałam na blogu o nazwie: otomojenastoletniezycie.blogspot.com. Chciałam stworzyć coś troszkę innego




 
Dzisiaj go stworzyłam i dodaję pierwszą notkę. Blogogwanie od ostatniego czasu nie jest moja pasją. Nie dodawałam regularnie postów nawet jeśli miałam na to materiał. Bark chęci i zaangażowania. Chciałam stworzyć coś nowego. Nowy blog, nową historię. Nie chciałam tworzyć czegokolwiek świeżego i starannie zrobionego na poprzedniej stronie, skoro ona i tak była zaniedbana. Przychodzę do was i próbuję jeszcze raz! Od nowa. Jeszcze raz
thismyteenagerlife.blogspot.com
ZAPRASZAM!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz- są one dla mnie ważne
Zawszę mogę odwdzięczyć się obserwacją!
Obserwację mnie motywują
Zawsze staram się zaglądnąć na bloga osoby komentującej i zostawić coś po sobie!
weryfikacja obrazkowa włączona