czwartek, 30 sierpnia 2018

ONE MORE TIME


Historia lubi się powtarzać
Znowu zaczynamy jeszcze raz. Myślałam, że moje życie się zmieniło już tylko na lepsze. No niestety byłam w błędzie. Ale nie ma co wyciągać brudów z przeszłości. Znowu miałam cięższy okres w życiu przez który mam nadzieję przeszłam i już nigdy do niego nie wrócę. Pamiętajcie tylko, że wszyscy popełniamy błędy i jesteśmy tylko ludźmi. Nikt nie jest ze stali. Każdego z nas mogą dopaść chwile słabości lub mniejsze czy większe problemy. Więc nigdy nie zastanawiajcie się co by było gdyby. To co kiedyś wam się przytrafiło była dla was kolejną lekcją, kolejną nauczką i prędzej czy później miałoby to miejsce. Nie żyjcie dniem wczorajszym, ani jutrzejszym. Żyjcie teraz. Wczoraj już nie wróci, a jutra może nie być. I nie wybiegaj za bardzo w przyszłość. Niby to co mówię jest kompletnie oczywiste, ale jak często o tym zapominamy. Tą mądrą "gadką" chciałam wam mniej więcej przekazać, że otworzyłam nowy i mam nadzieję, że lepszy, rozdział. Jestem z siebie zadowolona i czuję się coraz bardziej szczęśliwa.

No, a co u mnie? Jak wszyscy dobrze wiemy, wakacje się kończą. Kiedyś to było dla mnie coś strasznego natomiast teraz w ogóle się tym nie przejmuje. Idę do nowej szkoły do technikum. Nowy rozdział, nowa szkoła, nowi ludzie, znajomości myślę, że te rzeczy zgrały się ze sobą idealnie. Jestem pozytywnie nastawiona i bardzo się cieszę. Moje wakacje były jak dotąd to chyba najlepsze w moim życiu. Będę je bardzo dobrze wspominać, a was na razie zapraszam na zdjęcia!


Zapraszam na mój instagram klik #new oznacza nową notkę
In bottom of blog you translate to your own language and followe me on my blog!↓
Thank you!


2 komentarze:

  1. Masz rację z tym, żeby nie oglądać się za siebie i nie rozpamiętywać tego co było złe, swoich złych decyzji bo człowiek zawsze uczy się na błędach. Mówi Ci to starszy "blogerowy" kolega :) Nie ma ludzi, którzy w życiu nie podejmowaliby złych decyzji :P PS. Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam, Łukasz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz- są one dla mnie ważne
Zawszę mogę odwdzięczyć się obserwacją!
Obserwację mnie motywują
Zawsze staram się zaglądnąć na bloga osoby komentującej i zostawić coś po sobie!
weryfikacja obrazkowa włączona